Wat is Rhythm?

Een moderne en digitale werkplek is dé centrale hub voor medewerkers. Locatie onafhankelijk, vanaf ieder apparaat en op elk moment toegang tot alles wat medewerkers nodig hebben om hun werkdag goed te laten verlopen.

In een organisatie waar veel verschillende medewerkers, vrijwilligers en externen aan het werk zijn, wil je iedereen betrokken houden. Het sociaal intranet zorgt al voor betere digitale communicatie binnen organisaties door de interactiemogelijkheden. Rhythm

gaat verder en ontsluit alles wat medewerkers nodig kunnen hebben in hun werk. Zo ontstaat één centrale locatie voor informatie, communicatie en toegang tot de benodigde applicaties.

Wat is sociaal intranet?

Een sociaal intranet, ook wel een digitale werkplek, is een besloten platform waarop alle medewerkers in je organisatie digitaal samen komen, waar jij ze aan je organisatie bindt en boeit en dat jouw medewerkers ondersteunt in hun dagelijkse werkzaamheden. Een medewerker begint en eindigt een werkdag dan ook op het sociaal intranet. Gedurende de dag zoekt, vindt en deelt hij/ zij informatie die voor hem/ haar of voor anderen interessant is. In dit platform staat álle bedrijfsinformatie die je medewerkers nodig hebben hun werk goed te kunnen uitvoeren zodat ze niet naar nog 15 andere verschillende systemen hoeven.

Een sociaal intranet kent diverse voordelen. We noemen hier de belangrijkste voordelen van de sociale intranet module in Rhythm.

Informatie delen: Deel corporate informatie met iedereen in de organisatie. Alle medewerkers kunnen o.a. nieuws, updates en evenementen delen.

Collega’s vinden en volgen: Kom makkelijk in contact met alle collega’s in de organisatie. Met een smoelenboek kun je alle namen, gezichten en contactgegevens vinden.

Zoeken en vinden: Een goede zoekbalk is essentieel. Met één zoekopdracht kunnen medewerkers alle pagina’s, documenten of groepen doorzoeken voor informatie.

Samenwerken in Teams: Onze teams oplossing maakt samenwerken makkelijker. Medewerkers kunnen eenvoudig informatie, documenten en kennis delen met hun locatie, afdeling of groep.

Documenten hergebruiken: Om dubbele versie en opslag van je documenten te voorkomen, hebben wij de integratie van documenten versimpeld. Medewerkers kunnen hun eigen documenten plaatsen en hergebruiken maar ook onderhouden via een opruimcoach.

Handboeken en protocollen: Het integreren van bestaande (kwaliteits-)handboeken en protocollen zorgt ervoor dat informatie altijd beschikbaar en actueel is.

Eenmalig inloggen: Medewerkers willen zo min mogelijk drempels als zij het intranet gebruiken. Met de single sign-on en single log-out functie is herhaaldelijk inloggen verleden tijd.

On-boarding nieuwe medewerkers: Een nieuwe baan is altijd spannend. Met de pre- en on-boarding module geef je nieuwe medewerkers gerichte informatie en kunnen zij direct van start.

Toegang tot toepassingen: Medewerkers hebben direct vanuit het sociaal intranet toegang tot alle toepassingen die zij nodig kunnen hebben tijdens hun werkdag.

Overal bereikbaar: Om medewerkers up-to-date te houden, ook als ze niet aan het werk zijn, is het sociaal intranet ook te bereiken via een app.

Waarom Rhythm?

Eenmalig inloggen

Medewerkers willen zo min mogelijk drempels als zij het intranet gebruiken. Met de single sign-on functie is herhaaldelijk inloggen verleden tijd.

Bereikbaar

Om medewerkers up-to-date te houden, ook als ze niet aan het werk zijn, is het sociaal intranet ook te bereiken via een app.

Informatie delen

Deel corporate informatie met iedereen in de organisatie. Alle medewerkers kunnen o.a. nieuws, updates en evenementen delen.

Documenten hergebruiken

Medewerkers kunnen hun eigen documenten plaatsen en hergebruiken maar ook onderhouden via een opruimcoach.

Handboeken en protocollen

Het integreren van bestaande (kwaliteits-)handboeken en protocollen zorgt ervoor dat informatie altijd beschikbaar en actueel is.

Zoeken en vinden

Een goede zoek functie is essentieel. Met één zoekopdracht kunnen medewerkers alle pagina’s, documenten of groepen doorzoeken voor informatie.

Collega’s

Kom makkelijk in contact met alle collega’s in de organisatie. Met een smoelenboek kun je alle namen, gezichten en contactgegevens vinden.

Rhythm

Met Rhythm zet u uw medewerkers centraal!

On-Boarding

Een nieuwe baan is altijd spannend. Met pre- en on-boarding geef je nieuwe medewerkers gerichte informatie en kunnen zij direct van start.

Toepassingen

Medewerkers hebben direct vanuit het sociaal intranet toegang tot alle toepassingen die zij nodig hebben tijdens hun werkdag.

Thuiswerken

Ook vanaf uw thuiswerkplek heeft u toegang sociaal intranet om op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes.

Mobiel

Met een moderne werkplek kunt waar dan ook via een wifi verbinding veilig toegang krijgen tot het sociaal intranet.

Samenwerken

Onze teams oplossing maakt samenwerken nog makkelijker. Medewerkers kunnen eenvoudig informatie, documenten en kennis delen met hun locatie, afdeling of groep.

Modern

Een werkplek die kan inspelen op de veranderingen van de gehele organisatie of een specifiek onderdeel.

Beveiliging

Een veilige werkplek die voldoet aan alle standaarden, veilig informatie delen maar ook ontvangen.

Een Moderne digitale werkplek die dynamisch, uniform en toegankelijk is.

Dit zijn onze Rhythm klanten

Meer informatie of vraag een demo aan

Wil je meer weten over Rhythm neem dan nu contact op

Contactgegevens PeopleRock

Bezoek ons Experience Centre in Waardenburg, een comfortabele omgeving waar we ook klanten mogen ontvangen voor besprekingen. Vanuit het Experience Centre geven we ook trainingen, kennissessies en demo’s die ook online te volgen zijn.

PeopleRock Experience Centre

Koeweistraat 1

4181 CD  Waardenburg

Email: [email protected]

Telefoon: 085-4000666

KvK: 82084734